środa, 29 kwietnia 2009

it's my party












czułam, że znalezienie sensu, jest blisko, ale tylko mi się wydawało, bo to wcale nie jest taka prosta sprawa;)
Miss Malyna została moim idolem, za całokształt pracy (pozdrawiam;*):)
nie robię nic! zajmuje się cieszeniem twarzy i krzyczeniem na samą siebie, nie mogę się zdecydować, czy jestem szczęśliwa, czy może jednak jestem małym smutnym emo. szykuje się wspaniała majówka, więc może w końcu naucze się cieszyć, życiem, bez czekania na to złe:) w piątek podbijam poraaj, ajjjj .






Nobody knows where my Johnny has gone
Judy left the same time Why was he holding her hand When he's supposed to be mine


It's my party, and I'll cry if I want to Cry if I want to, cry if I want to You would cry too if it happened to you !!!










Say WHAT?!

its krejzi oł bejbi ! niezdecydownie mnie dopada. und oder und.!

Malyna to się zasiedziała, bo one se siadła. aaaaaaaaaaa ich habe aje grosseee probleme

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz